BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 06, 2011

Aku...........

Jeng..jeng...jeng.....Ait!! tber2  aku menukar style tajuk aku....kalo dulu slalu mesti stat dengan' Gadizs.....' tapi skang xlagi....aku akan bermula dengan aku....nak tau sebab apew??? sb manusia hidup sentiase berubah2...mcm bos aku ckp 'dalam 1 ari die kene ade 4 watak....dan watak itu akan bertukar mengikut orang yang masuk kedalam bilik die....'.....Setiap apew yang bos aku cakap mesti melekat kt pale otak aku taw...aku respect die as a bos aku....aku xpena rase tkot kt bos aku....sb perasaan itu xperlu....itu lah pesan bapak aku....'hormat ketua awak bukan tkot'.....ini lah lelaki yang penting dalam hidup aku.....seorang lelaki yang membesarkan aku dan memanjekan aku...aku xlupe jasanya....skang aku pulak memanjekan dirinyer....heheh...comel x???

mama....mama pesan ..kalo awak nk kawen xpayah ar tunang2.....kalo bole kawen jew....xpon merisik...pas2 teros jew wat persiapan....itulah mama....die xnk aku tunang...dari dulu lg taw....aku pun xpaham....xplak aku tyer nape mama xnk aku tunang...malas ar nk tyer....pk2 bagus gak...jimat duet....wat yg wajib...hahaha....dasar gatal kan ko ain....hihihi...x ar aku xgatal...but aku pun tkot kalo pape jd kt hub aku....malas ar nk bercinter lg...bkn pae aku da byk kali gagal dalam percintaan nie...umo pun da 25 tahun...sampai bler nk bercinter jew.....bercinter memang indah tpbler berpinsah INDAH gak ar...hahahahahhaha...Ain2.....

aku...aku...aku.....aku xpaham dengan ex2 boyfren aku....bukan sorang...tp ketiga2 ex aku bler da sekian lamer putus mereka tber2 kembali dalam hidup aku....Damn!! hahah....tapi aku berjaya mengawalnya kali ini......Aziehan....inilah name ex aku sbelom afiq....tber2 die muncul...but sorg awak.....sy da xmau awak.....bukan aper beb...die boler di ketegori dalam Play boy,.....tp die kater kt aku...Aziehan yang dulu da xder'......bgus la kalo da xder...but aku tetap ngn krputusan aku.....Now, aku sendiri......sendiri menjalani hidup aku...selese dengan hidup aku....Alhamdulillah....ini semua rahmat dariNya.....aku masih jalan hidup aku...aku bersedia dengan ape yang bakal berlaku pada esok hari.....



Lelaki pilihan aku...cukup lah sekadar aku katakan.....if die nak kawen ngn aku....bole x die kawen ngn famili aku DULU?????........................................

0 comments: