BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 03, 2011

Gadisz Selamberrrrr

U know wat ape 2 selamber???? erm...meh sani aku habaq....selamber 2 muke cam line clear jer biler org 2 wat ape2 so...aku nk bgtau itulah aku...hahahahahah...jeng3...siyes beb...Semalam aku g KL dengan Bosh aku dengan hajat yang besar...untuk g IKEA...membeli potret2 yang sedap mate memandang untuk diletakkan di pejabat aku....tapi cam hampeh la...semunyer xsesuai....uwekkkkkkk...xbest2...tp sume yang dekan bawak aku sume adalah tempat yang aku xpena pegi beb.....itu lah kelebihan aku....aku bersyukur kerana dikurniakan bos yang sebaik die...Alhamdulillah....moga tuhan murah kan rezeki die n panjangkan umornya....

So arini aku g kerja dengan ngantokyer...huhu...aku mcm lalalalala jew g keje arini taw...then kt opis pun mcm da xbyk keje ....sebenaryer satu persatu keje aku da settle....ader la satu dua projek baru yang datang...but aku wat slow2...

erm....aku cam da malas nk menaip even banyak nk bercerita....but esok aku ader projek besar dengan family aku nie...hahahahhaha...jeng2.....suprise 4 mama n abah..juz wait ok!!!....

0 comments: