BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 13, 2011

Aku da lamer xupdate blog...

ehem..ehem....aku sangat merindui blog ini....aku kebizian sehinggakan aku nk menaip nie pun mcm da xlaju...[padahal mmg xlaju pung menaip...cettt)......ade ke patot kutuk diri sendiri....hahahah...ain2...tol wut??? dari kutuk orang bek aku kutuk diri sendri...lg puas atie...kakakakakakakkaka...nk goleng2 rasenyer....

arini...aku pose.....siyes!!! bukan pose yang yuk k....niat nk pose sunat rejab...+ qadaq ramadhan...mane tau aku lupe ke mase kecik2 dulu.....+ tersurat nk kuruskan badan ley x???? hahahha suci taw niat aku....xmen2...hohohoho.....harap2 berjaya yer cik Ain....

erm....ade yang minx blog aku sb nk bace...tp aku xkasi....hahaha...bukan ape...byk secret lorh....tp aku akan delete entry2 yang xsepatot yer untuk bacaan peminat aku k....ADE PEMINAT KA????? cet ain...ko perasan lg....aku memg perasan orang yer...+ mengader2 + gedikz + poyos......kadang2 aku konfiden lebey sangat taw....ermmmm.....xley....aku kene jd humble person kn...kn..kn....

Perancangan hujung minggu nie.....aku nk g KL...ngn family aku...harap2 menjadi.....bukan ape beb..niat nk g sane...nk borong tudung...coz kt Kl murah..yekew???? yer ar...coz aku slalu jew dengar orang cakap kt KL n\murah.....bukan aku xpena  duk KL tue...tp da lame meninggalkan zamamn remajaer dulu....ye la...dulu free hair so xpk pun nk beli2 tudung nie....Ain yang dulu da xdak....now Ain yang baru...hope sume orang menerima Ain yang sekarang niw...ade salah silap tolong tunjukkan ...if ter kuajakkkk kew..hahahahaha...I'm Sorry....k la Brieffing pg da nk mule....daaaaaaa

0 comments: