BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 15, 2011

Gadizs Hijau

Menjadi amalan aku untuk pakai baju yg kaler hijau srtiap ari jumaat.....ups...skali smpi opis same lak kaler ngn En.din...General manager aku...huhuh...die Baek...suke wat aku gurau..kalo aku nk mara tgk die msti xjadi mara....hahahahhaa.....
well aku da terpesong dengan tujuan aku.....ade 10 minit lg nk waktu lunch but aku telah menaip blog ini ....huh ain...keje atr...da ar keje banyak.....keje yg bkn job scop pun kene wat pg2 nie...huh....mengeluh pun xder gune ain...hihihi....so lalalalalalallalala.....
aku mcm nk nyayi lagu besday ar....even  aku tau sore aku xsedap but aku nyayi gak ngn muke xmalu nie....kikiki......sambil tangan berpusing2 cam usop wellcha....HEPPY BESDAY 2 U MY FREN.....aku xtau nk gelar die ape...kwan???? best fren??/ kekasih???? oh no...kompius ar.....but 4 today still fren lg ar....u,1 more time.....heppy burfday 2 u dear!!!!....semoga pangjang umo n murah rezeki.....smoge u jd dekan....upps!!! hahahahahahhaah kantoi sudah......aku nk letak gambar sesuatu yg kaler ijau gak tp xde mase nk snap gambar....nant aku upload k....aku dapat mse aku celebrate besday Die....aku patot bg die hadiah patotyer but die pun bg aku hadiah....huhu.....k2...aku nk chaw...da janji ngn kawan2 nk bwk dirg jalan2 ngn bOYFREN AKU....OMPUTIH..

0 comments: