BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 16, 2011

Gadizs Penat.....

2 ari aku spend time untuk mamat tai....sempene burfday die.....sehari sebelum dan pada ari besday die jgk....1st thing kteorg lepak kt danga bay dulu...coz 2 tmpat die melepak....die suke sangat ngn tempat 2....pas2 aku bwk die g makan kt Banafe baru....1st time die g situ...aku suke tgk die suke tmpat 2....but aku xsuke xdapat duduk kt kusi yg slalu aku duduk!!! Damn!!!....apakah aku nie...kusi pyer pasal pun jadi xsuke....hahahahhaha...itu lah ain...kalo xdpat ape yg die nak.....erm....lg 15minit kol 12tgah malam...aku ajak die balik....APAKAH??? lagi pelik kan.....hahahha...coz adiah yg aku nk bg die ader dlm kete...kikiikiki....so mase tgah drive tepat lah jam kol `12 malam.....lagu aku mendendangkan lagu "besday 2 u...."....w/p sore aku xsedap mcm sore die...ups malu ah....1st aku bg kad...aku suke kad 2 sb die kaler fulll.......aku rase setiap kaler ader kot....he....pas2 aku bagi Ferrero Rocher 24 pieces....sempene umo die.....erm,aku pun xtau die makan ke x cokelat 2...sb die amat menjage pemakanan die...Kek pun xmakan .....erm...ntah,,,aku blur nk bagi ape...coz aku bru jer kenal die....then tiber2 aku pun dapat adiah taw...but xtaw itu dinamekan adiah ke x...coz die MELAMAR AKU AS A GURLFREN DIE...huh...aku xsangke sebenaryer....but aku jd takot bler ditimbulkan hal itu.....

kawan...sebenaryer aku dihantui kisah silam....aku xmaw dijadikan kali kedua dalam hidup aku....erm....jadi aku xpakse tolak die.....aku xlayak untuk lelaki sebaik die....lgpun darjat kuarga die tinggi....keturunan die baek2....ader name....aku???? sape aku untuk die????....xmungkn akan berlaku...cume aku berjanji pd diri aku untuk membalas segale jase baek die menyambut besday aku mase 1 April yang lepas...

ACIK ZAILAN......awk cari lah perempuan yg baek2....jgn cari macam sy....sy insan hina...sy akan doakan yg tebaek untuk awk...kenangan kter akan sy simpan dalam kotak fikiran dan atie sy.....sesungguhyer hanya tuhan yg tahu.....

0 comments: