BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 12, 2011

Gadizs Penat....


hahahaha....bace tajuk pun da ntah pape kn....sangat memenatkan lately jadual hidup aku....ye kew??? ke wat 2 penat....APAKAH......lalalalalalalal....watever lorh....tp memg penat der,last week pada 7 dan 8 hb aku kne keje kt Kota Bharu...coz tgk perkembangan opis disane,,,ye2 x aku.....bukan ape beb,bole dikatekn sane aku kene jage......Penang,bos aku yg jage...eN zAID....HOHOHO.....2ari 1 malam.....sempat la jugak aku berjalan2 di wakaf Che yeah...huhu...tol x eja die....best ar gak kt situ...murah2 beb tudung die....berlambak...da mcm beli pakai longgok/....tp yg aku nk kongsi ngn korang pasal kedai makan die...huhu...aku g ngn kawan lamer aku En.Redza.....yg membace jgn terase k....sb en redza nie kwn lamer aku kt Mcd....tp kami da bwkk haluan masing2....Redza da jd polis....kt sane...nk di pendekkan citer kteorg g makan....makan kuew teuw tomyam..dan cikong @ cikang.....nie la h die....
tp yang klaka yer...baru order 1 minit air ngn makan da smpi...aper lg golak beso la den....hakhakhjakhakhakahkahahakhakahkahakai....nk bertambah ge,lak lg bler ader telor burug puyuh kt dalam cikong 2...hahahaha....yg kwn aku pun kompius nk makan ke x......golak lg!!!!!....i2 lah die kisah Kota Bharu....balik ari jumat malam sampai di JB...mak bapak kecayangan aku sampai......

Melaka Time!!!!



aku ngn family abg aku g melake semater2 nk try men boling kt sane....best woooo...tp yg xbest mcm biase aku kalah....hahaha,memg la aku xpandai men boling pun...men baling jew sbenaryer....pas2....aku g zoo0o melake lak...cuace xbrape bek....kt sane...hujan...so xbanyak activiti yg ley wat....plus lupe bwk camere...lne mara taw ngn abg aku...kikikiki.....wat dang je ar....tp ader ar gak amik gmbr pakai hp yg xbrape canggih aku nie....nie la gambar2 binatang yang pemalas taw.....mentang hujan...so dirg sume enak tido jew...sakit atie aku.....kecuali org utan nie....bek jer die siap bg anak die makan taw....(ke berpure2 baek)...huhuhuhuhu....erm....lepasc g Zo0o0...aku pulang ke JB dgn kepenatanyer.....lalu..bammmmmm......zzzzzzzzzzzzz...lolololololo

0 comments: