BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 01, 2011

Gadizs hari Jadi

hehe...apy beday 2 u...apy beday 2 u...apy beday 2 ain...apy beday 2 u...hikhikhik..semoga panjang umo dan dimurahkn rezeki...anilah ayat yang same if tbe arijadi kawan2 aku.....tiada perbezaan yang bek atau yang xbek,,...sume same bg aku...coz tiada permusuhan diantara aku dan sesape....



1 april 2011...genap lah umo ku 25 taun....hukhukhuk...mama aku kate 'o0o0 mude la...26 bru tue'..huhuu...lawak la mama aku nie....but sbelom 1 april...31 Mac 2011...aku dapat ferrero rocher,,,(btol x aku eja) hakhakhak....dapat dari Afiq Khailani....even kami sebagai kawan sahaje...but thx afiq...sy hargai cgt...kepada kawan opis sy....en Rashid...thx 4 be d 1st that wish me!!! u r great man!!!....nice 2 know u 4 a month....nice memory....thx...thx..thx....u pun kawan i jgk...hehehe....dan yg paling best dapat kek secret recepi dari kak yat...erm,sosososo sweet

hehe....kotak die mesti la kne nampak kn....hihi...kek yg aku suke lak 2...mcm tau2 je kak yat nie kn....hakhakhaka...my heppy day...pade kwn2 yg wish kt sms ,,,,,fb....thx kawang2....cayunk kamu sume...

0 comments: