BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 05, 2011

Gadizs.....bz....

kali nie aku xtau nk letak tajuk aper sebenaryer....coz sb da 4 ari xupdate blog nie...aku suo kwn aku update blog die but aku yer sendri xupdate...hahahahha...ain2..poyo la kamu nie....aku bukan ape beb....bz ar.....ye ar kalo kt opis aku tue...nk kne jumpe org nie ar...jumpe org 2 ar....kalo xder org yg aku nk jumpe, ader jer yg nk jumpe aku...huhu....statement...
lalalalal...kali nie aku nk cter aktiviti aku last weken....mekaceh ar kt kwn opis aku tue kn....kalo die terase paham2 je ar ..hahhaha...die blanjer aku karok n bowling...tp yg karok tue die sorang jew yg melalak kt Ali Baba 2...hahhaha...coz aku xsuke nyayi ar...xtau nape...dari zaman aku blaja kt u lg....kwn2 ajak but aku xg pung....rela duduk dlm bilik pure2 blaja...kikiki...boole x?....then pas karok...g men bowling...kt tempat biase ar....kt situ jer kot yg best...lolololo...yg xbestyer...kwn opis aku nie makin power lak die men...huh...sejak2 balik korea ar...ups...sengajer terlepas cakap...uwekkkkk!!!! (jelezzz sebenaryer).....
erm....nk beli umah....ari ahad lepas...aku g tgk uma kt Kulai...mak ah jauh gler abg aku bwk....kt klape sawit 2....umah memg cantik n puas atie ar kalo beli...besar n murah!!!! sape xnak wo0o0o0o0.... walau pun kt klaper sawit...but da abes taw..huh...kalo ader lg aku da letak da name aku taw...uish melepas...pasni kalo ader show house lg..memg aku la yg terpacak kt sane....bukan senang o0o0 nk beli umah....nk jugak2!!!!
keletihan aku dikale aku menaip nie....coz da mandi ...da makan...da solat...so mate pun ngantok...itu la aku...sb 2 aku xsuke makan ...nant ngantuk....mcm lunch td...aku lunch ngn mamat tai (gelaran kakak ipar aku kepade die,hihi...) kt burger king...balik jew mate ngantuk...huh...but yg penting aku heppy...da lamer xlepak makan ngn die...die sentiase wat aku Gelak!!! tqtqtqtqtqtq.....
apakah motiff gambar Mia Sara nie???...aku sebanaryer nk cari gambar aku ngah gelak..but gambar dak comell nie yang aku jumper...so die yg jadi tatapan korang yer..hahahahha

0 comments: