BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 31, 2011

Gadizs Magazine.....


ini lah due jenis majalah yang aku bace tiap2 bulan....yuhuuu...best taw...majalah nie byk pasal make up...fesyen...n yang penting info2 kesihatan....aku xder ar jge kesihatan sgt tp cket2 tue ader ar..huhu....best2.....terlampau suke...act cosmo aku baru start bace taun nie...diperkenalkan oleh kwn opis aku Pae,....remaje lak...da delat 6-7 taun kot aku bace...but byk2 majalah tue da xder sb mak aku wat handicraft die..huhu....contohyer mcm sebelah gambar remajer 2...itu lah kisah majalah ku....
tp aku redha..mama aku kn....dalam gambar 2 mama aku lar....yg aku cayunk cgt2!!!!! aku jadi suke kumpul majalah nie sb ikut perangai mama aku ar...tp die suke majalah interior design....impiana....erm,mama aku suke hias uma...sorang2 pun die jalan jer nk ubah2 perabot kt uma aku nie taw...huh..mama,kamu sungguh kuat!! hihi...Mama co0omell.....mase aku download gambar nie...aku lom bace lg majalah nie...hahah...terlalu excited nk cter ngn korang....erm..da lewat...nk masuk tido nie...lom solat lg..huh...ain ingat pesan kawan kamu k...'jangan tinggal solat'....terima kasih Kawan...
hah...cume nak ingatkn korang.....esok burfday aku!!!!! APRIL FOOL!!!

0 comments: