BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 31, 2011

Gadis Paris

hye3....selamat ptang....patot yer aku post nie mlm semalam...but netbook aku hang lorh...geram jer aku...so time linch kt opis ni ler aku wat celoteh aku ...huhu...maaf yer bosh....semalam aku kuar bersama sahabat aku...name die Afiq Khailani....dulu die Boyfren aku...almost 3 years couple but xder jodoh...but now ...we are fren...best taw....so korang kalo da putus jangan la gado2...coz jd sahabat lg better....
kteorg tgk wayang cter dalam botol....uwekkkkk cter  slow sgt la...but tersurat dan tersirat die ok la...ihihih...ade yg menggelikan.....after tgk wayang....aku ke watson...tempat aku suke bli barang2 make up...xtau ar nape suke g situ...cam best je kn...erm,aku amik minyak wangi...tp en.Afiq tolong bayar kn...hihi.....TQ awk....sy xminx awak belanjer k....minyak wangi nie xmahal dlm rm 20 jew...but bau die best...aku da cube kaler purple n kuning...n warne kunig paling ramai org suke n puji..huhu...statement(sory but kenyataan)



then b4 balik uma...g makan kt perling....coz dr tengahari sebenaryer aku da lapaq gler....sampai penin paler taw....aku memang suke jew tahan lapar...huhu....nanti aku ceriter pasal Gadizs xsuke makan k....

0 comments: