BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 22, 2011

Gadizs Penin

Aduh .....Sakit kepala......siyes pale aku sakit....aku berlari terase 
ox nie gegar....xsanggup raseyer....tp aku terpakse lari...sb si adik sedare aku nie nk simbah aku ngn air...sb aku piat tinge die...nie lah bdk Paan yg aku kata kan.....Si Paan nir bdk yer hyper active nk mampos......maen jew keje yer...org len penat layan...sampai mak bpk die pun aku rase da penat kot...hahahahhah....tp xkurus2 gak mak bpk die nie.....


ERm.....cerite bsalik knape aku penin....mungkin ader 2 sebab.....sebab yg per1....
  1. aku xbasuh rambut mase g keje td......yang ke2
  2. aku xsarap..............
knape aku xbasuh rambut???? sbyer lepas aku solat subo aku plan nk tido blk...coz mlm td tido lmbt....sedare aku dtg nk mgurut taw....tido pyer tido....da kol 830....da la aku masuk kol 9....erm....untk mempercepatkan ...aku mandi xbasuh rambut...hihihi...sb yg ke 2...da lmbt mane nk sarap.??? da la ari ahad kedai byk tutup....huhu....so aku decide makan jajan yg jual kt Space...3 rm1
Jajan yg aku makan teros wat aku penin taw....
Ni la akibatyer kalo xreti makan jajan....siyes beb aku xreti sangat,,,,,,sb mak bpk aku xajar....dulu kecik2 kalo shopping...kteorg xreti nk amik makanan2 jenis 2....erm....aku akan mencontohi mereka tok anak2 aku yg kt Scotland 2,..hahahahah

Biler da penin aku pun decide aku nk tido kt surau....korg tau x..aku tido dari kol11 sampi kol1...huh...tp xlena la....coz mcm yg aku dengar,,,,xtau bunyi apew..yg penting AAK (ade aku kisah)....huhu....aku bangun...perot aku lapa lg,......erm sape nk teman aku makan nie....Afiq??? die tido lg.....ader ke patot aku kejot die....da 2x aku tepon asyik family die jw yg angkat.....tepat kol 2....tut..tut..tut...aku col die dgn harapan die yg angkat....YES!!!Afiq angkat......dengan muke xmalu....'sayanggggg,saya lapa la...jom makan?'.....nasib bek die reply bek jew....'ok.. kt mane?'..huhuhu...dgn gumbira..aku melangkah kuar Space tok g makang....TETAPI.....PENIN AKU TETAP XILANG!!!!!!! Damn......lalu aku decide untuk melangkah pulang pada jam 5 ptg cox aku da xbole handle ngn pale aku...mcm nk hentak kt dinding....HELP ME!!!!



nie dalam kete aku...si darwisyh xtgk kamere sb die tgk aku ngah drive...die pelik slalu bpk die yg drive...       

0 comments: