BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 23, 2011

Gadizs Lepaskan Perasaan

Yes...memang aku rindu sangat kt die...xtau nape...rindu kot..nk dgr die gelak..rindooo nk die wat aku gelak....n aku rindo0o0 nk tgk die tersenyum simpul kt depan aku ....haahahahha....siyes aku xtipu.....aku cumer terpakse pendam perasaan nie...sb mungkin bkn jodoh aku ngn die....mungkin ini lah yg di name kn jodoh pertemuan..ajal maut di tangan tuhan.....

4 5 hari kot aku xnampak batang idung die....erm...lg ar bertambah rindo0o0...but as u know...aku nie pandai berlakon...n pandai control perasaan aku....cetttt...huhuhu....so aku berlagak mcm xder pape yg berlaku dalam atie dan perasaan aku....(power x ayat)....erm....tp bler nampak muke die pg td...hah....xlepas pandang aku kt die...hahahahah.....Bak kater org...badan die sesedap rase..hihihi....gler wo0o0 kalo org pompuan xsuke bdn mcm die.....dulu aku memg xsuke dok....uish memg pantang kalo BF aku wat bdn mcm 2...tp ble pandang memg lawa...awk....BFF sy Cida kate punggung awak tonggek....hahahahhahahaha...gelak besar aku dgr cida ckp cm2.....kikikikikikiki.....n awak da berjaya la mencapai 1 mission awk.......haha....
huh....lg 1 cter...aku suke mkn kacang....aku nmpk ade kacang pedas kt Opis aku....aku xder wet kecik ar....nk bli....n dalam tabung 2 pun xder wet tok pulang kn baki aku...aku nampak die...aku pun minx ar...'awk,ade rm1.50 x? nk bli kacang ar...sy xder wet pecah'....then die jawab...'nape sy kne bg awk?' sentap jap ar die jawab cm2...mcm nk meleleh air mate nie.....lalu dalam atie nie berkate...' awak kalo saya mati kempunan nk makan kacang ,,,awak nangis x???'...tp disebabkan aku kn seorang yg selamba badak...so aku control perasaan aku n melapaskan tumbukan geram kt badan die!!!! huh.....mungkin aku bkn kawan die.....cettt...sentap lg....

hahahah....sekian la...so the moral of the story....'ain watpe ko nk sentap!!!!!'....kakakakakkakakaka...layan kn perasaan ko ain!!!!

Tinggal Kenangan....aku rindooo kt kau la!!!!!!!

0 comments: