BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 06, 2011

Gadizs love Boy Fren

OMG..... my bf tercedera...huhu...sedey.....cane nie....ape perlu buat??? adakah dgn polish segale luke2 akan sembuh??? hopefully....kne masuk bajet bulan depan polish n mencantikkn lg body BF aku nie..hhahaha...da la putih melepak....

Sebenaryer mcm2 aku nk cter sb da byk ari gak aku x menaip...huhu.....bkn ape beb...bz sey..melepak2 dgn kwn2....mse ari selase ari2...Dekan nek BF aku wo0o0..hahaha..nk dijadikan cter...mse 2 kt opis aku xde kenderaan n xder pemandu...sume outstation....keter lak tinggal wira jew....so pew lg...die pun kater ngn PA die,...suo ain amik sy nek Myvi dei...hahaha...aku pun ape lg....lincah a tkot lmbt amik bosh.....tp mse 2 BF aku nie comot....ye ar mandi seminggu skali jew...lepas anta dekan kt UTM...aku tros anta mandi kan die...huhu...bru la macho kn syg....nk dijadikan mse nie la kete aku tercalar....hukhukhuk...nasib bek x terok der...
tp bler xterok ....xla susah atie sgt coz xcalar.....erm....khamis...ader mamat 2 kn nk tumpang aku blk...tp dgn bangge yer sound aku..'g dok sebelah sy nk bwk'...aku pun konfiden ar...bkn ape beb sb ader 1 ari2 aku nmpk die drive keter Kecik.....jap lg..jeng3...hahahahha...mati enjin 3x nok...ape pun xley...kikikiki,,,,xpayah la terase dgn statement sy k....

aku sebenaryer xok ngn mamat nie....nie da lamer2 die cam ok jew ngn aku....hopefully die sincere ok la ngn aku...coz aku pun xnk la bermasam2 muke...thx 2 Him...lalalalalalalalalallalala......aku keboringan sebenaryer nie...coz xkua mane2 waktu lunch yg panjang nie...but Thx to En. din blanjer aku mkn ngn Teha.....kt SDS....kol12 plak tu kua lunch....hihihihi....erm...tido lg bgus kn...but xngasntok...wat keje la....huhu..

2 comments:

acik said...

hohoho.. padan muka my vi.. puas ati den hahahaha

kamo0o co0omell said...

huh...sampai atie kamu berkata berg2....xper2??? nant bler kamu bli kete sy mau tumpang yer..hohoho