BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 02, 2011

Gadizs bersuka Ria

aduh....baru nk menaip sakit perut lak....ini sume gare2 mustajab la nie.....makan banyak lak 2 semalam.....hehe...ape x nyer...3 buah uma smlm wat kenduri kawen....xcukup 2 aku sempat lepak Syed kt Perling....KFC kt Setia Tropika lepas majlis uma cousin aku..Yazid.......lepas mgrb aku g kenduri Ayun lak....Wow!!! gerek sey die pyer majlis....kagum!!!!!....xabes dgn tue...aku dapat tau malam nie besday SHAHAZMI bakal menjelma.....so kwn2 skul aku yg terdiri drpd....SHAHIRAZI...AIZAT..IRFAN...MAMAT...FIEZA DAN AKU....telah merancang untuk mymbutyer di Starbucks Setia Tropika gak.....dok bkn APE Dok...kt Setia tropika 2 cam best ar tempat die.....best2!!!...Kterorang lepaking sambil maen UNO...dok AKU xpena men UNO dok...hahahahah..dirg ley pakse aku lak...so aku pung men dgn blur yer....tp THX to Shah coz jadi Assistant aku.....smpai kad aku jd byk die pun tolong pegangkn hahahahah....

Xabes 1 game!!! sambung lg...coz si Irfan xpuas atie kalah ngn aku...hakahakhakak...lawak ar dirg nie...pecah perot aku ketawe...da lamer beb xgolak camnie....

Act, thx pader kwn2 yg kawen sb dirg yg kawen nie la yg mempertemukan kteorg semula....senang cter jumpe last mase aku form 3...coz aku pindah uma...hahahhaha....HELMI.....wow ..!!! da jd Doctor...pakar puan lak 2.....Congrats!!! beliau pun da kawen n da ader anak sorg....eRM...Jelez....Saper lagi ek yang aku jumper???? Ramai ar....xterkater....yg kenal aku aku xkenal die pu n ader taw...huhuh...malu den...

huh....aku ader jumper kwn lamer aku nie..name Die pun AIN gak.....hujnng bulan nie die KAWEN...korang nk tau sape name bakal husband die???/ AFIQ......golak besar den.....act,aku da tau...hihih....itu jer ar stakat nie coz aku nk solat zohor nie...pas2 tgk ulangan MAHARAJALAWAK.....aku da ader channel Mustika so stiap jumaat melekat la aku kt uma yer...kikikiki....ups sory...gambar2 swume pader shah,razi n aizat..coz dirg pakai Camera yg canggih tue...so aku kne ar tgu dirg upload....bye

2 comments:

acik said...

bila nak ubdate ni huhahaha tak sabar maw baca lorh..:D

kamo0o co0omell said...

xsangker ader peminat setia...huhuhhu