BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 29, 2011

Gadizs Sentap

Sentap....bangun pagi tros siap2 nk g amik aank buah yg xsihat...die batuk2 n seseme...cian die..umo 5 bulan....demam..xtau pape lg..kalo la aku paham bahase die...huh....lalalalalala....settle jer g clinic tros blk uma dekat jam 330pm...dari 11am tuuuu.....lame gak ar...coz byk clinic doctor da g lunch...terpakse unggu sampai kol 2pm....layannnnnn.....
balik jer uma LEPAKING atas katil...golek2....hah!!! teringat nk rendam kaki ngn air garam...wah best siut....try la best...selese gler...mcm kaki nie ringan jer raseyer....
pas2 aku basuh kete lak...even aku xsuke basuh kete sebenaryer...sajer nk isi mase cuti aku yg aku sajer2 jer amik...pembaziran sebenaryer...hahahahha...lalala....ain2....
tunggu pye tunggu....DIE tetap xmsg2 aku even aku tau arini DIE pun cuti...huh...ape DIE nie...DIE tau ke no aku....apakah???...nie la dinamekan Sentap....aku nak smbung cter nie but....Sentap aku lom abes lg ngn DIE...tgah msg ngn DIE skg nie..so to be continue....

0 comments: