BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 27, 2011

Gadis Tudung.....

Salam geng....semalaman aku di kampung bersame2 sedar mare ku....cuace yg agak panas myebabkn sume org xselese termasuk lah en Darwisyh...huh....asyik melalak....die demam lak 2...baby yg baru berusia 5 bulan....cian die...xtau pape...
tepat kol 5 ptg...aku,abijal n kak emy....gerak dari kg ke jb...aku plan nk g pesta konvo...best...perjalanan yg memakan mase 45minit shj....lalu da smpi ke UTM....jalan punyer jalan...rase nk beli tudung...tudung bibik org pgl...but aku bedal je la..bibik pun bibik lA...hahahaha...kakak jual 2 kate 1 rm10....beli 5 free 1...wah...excited gler....aku pun mehjajar ar cari kaler kesukaan aku...aku cube kt situ gak...coz nk tau sesuai ke x ngn aku....bler da cube mcm sesuai ..ape lg bedal la 6 helai...hahaha...tamak sungguh aku nie...aku memg tamak bler berbelanjer taw....then bler da smpi uma ....aku cube lg skali...DAMN!!!! asal mcm xcantik lak aku pakai nie...grrrrrrrrr....nyesal pun ade...nk mara pun ader....nk gigit tudung 2 pun ader...hahahahaha...mengarut ar aku nie...huh...itu la cter aku dikale tamak membeli tudung....hukhukhuk....pade kwn2..jgn tamak cam aku ea

0 comments: