BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 19, 2011

Gasizs Hipokrit

Wah...hebat gitu tajuk pade petang nie....ceh....aku memg hipokrit...tp hipokrit pada kearah kebaikan lorh...bukan la jahat sangat aku nie...but noty!!! hahahahaha...itu lah serbe sedikit pembuka cerita arini.....


aku bukan ape....aku nk msg die n myata kan yang aku rindu kt die...but aku kene sedar mcm word2 aku sebelum nie....' aku xlayak tok die lorh'.....huh....siyes beb aku xlayak....xtipu wo0o0o0...hahaha...bak kater die 'cakap masjid'....kikikiki.....aku msg die malam tadi but reply mcm xnk msg aku jew...so aku nekad start from today aku xakan ganggu hidup die lagi.....inilah aku...ape yg aku ckap aku akan wat....sory dear....sy wat mcm nie pun untuk kebaikan awk jgk....untuk mase depan awk yg cerah....jgn la babit kan hidup awk dengan sy yg gelap nie....insyaAllah ....awk akan jumpe gurl yg lagi comel, cantik,baek,erm ape lg ek....hah....lemah lembut...lg2..up lg....hahahahahahaa....ini lah die kalo aku puji die taw...hahahahhaha....kenangan yg aku xakan lupekan....setiap saat aku dengan die akan di iringi gelak tawe....die suke jew wat lawak.....mesti ramai gurl yg suke awk.....so dunt wory...sorg pegi...10 yg akan dtg kt awk taw!!! hihihiih.....gud luck Cayunk!!!


Sayang,,,,xakan ader panggilan tue lg yg akan kedengaran...sama ader die pggl aku...atau aku pggl die....sume yer da berakhir ......Siyes beb.....mase aku msg die kol 4 am tue....aku da tido tp tido yg xtenang,....asyik2 sedar tgk HP....xder pun msg dari die....but bler da bace blog die.....baru aku taw die g jumpe kwn2 die....die sedang bergumbira....bgus la....hope saat itu,tiada lagi aku dalam pikiran die....

Aniz...kawan bek awk....hey amik la as a Gf awk....die sangat cute like kwn2 awk kate...hahahaha...ataupun Fara kew?? hahahahha...die pun ok untuk awk.....both of them ok....dirg kurus....hahaha....xmacam sy gemok!! hahahaha....so family awk nanti xla gemok...hihihi....sy akan gembira bile lihat awk tersenyum dan gembira.....hope 1 day nant jgn lupe kirim kad kawen pade sy k....hahahahahahha...ngarut sey aku nie...padahal atie sentap....ahhhhhhhhhh, hopefully kejap jew nie....jodoh kn kt tgn tuhan.....

huh....jahat la aku nie....lg stgah jam nk abes keje aku telah mengularkan diri untuk menaip blog nie....hahaha...tobat lar ain....

0 comments: