BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 29, 2011

Gadizs IQ

IQ test......xsangke aku ...tber2 pg nie 2nd bos aku En muhathir panggil masuk dalam bilik die....jeng...jeng...jeng.....Apkah???? aku cam biase ar bler bos [anggil aku akan bwk pen dan buku note aku...mane taw ade pape hajat yg perlu aku nite....aku kn pelupe...huhuhu...

tber2....die kuar kn 1 kertas A3....'ok,pg nie sy nk test IQ awk berdue'...aku n teha....huh berdebo2 aku...lepas die terangkn care nk jawab test tue...aku pun get ready ar...hahahaha...aku memg suke bab nie....bkn ape beb....test yg die nk bgi pasal figure...aku memg suke ar...bak kate org 'memg makanan aku' aku bkn berlagak ea!!!! but memg aku suke!!!!! yes3!!!! aku berjaye......test 2 die bg 5 kali peluang....aku berjaye pada kali ke 3.....Done!!! but aku xtau lak bpe saat yg aku pegang rekod 2 yg penting bwh 1 minit!!! hahahaha


aku cam hepy gler......bkn ape beb...aku dpt kalah kn teha n fendi....Alhamdulillah....minda aku masih berfungsi...kikikikiikiki,,,,

alhamdulillah......ini lah words yg digunekan oleh Tuan baharom......yg myebabkan aku teringat ceramah aku dgr 1 ketika dulu....penceremah ini berkate 'setiap buat ape2 sebut alhamdulillah....even bgun tido....keluar tandas...masuk kereta....ape2 la...sumenye'......same mcm tuan baharom.....setiap issue yg dibangkitkan ddan dpt deselesaikan tuan akan sebut alhamdulillah....terus aku pun mgikut jejak langkah yer....alhamdulillah...yg baek harus diikut....Erm...ain....i love myself!!!!!

0 comments: