BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 20, 2011

Gadizs Diet...jeng3

Diet kew ko Ain???? kakakakakk...ko erm...ley cayer ke Ain.....jeng...jeng...jeng....kne ar caye sb...arini dgn Jayer yer...aku x breafpast...hahahahah...sb terlepas....kikiki....aku ader meeting Logistik!!! huh...smpi terlupe nk kirim anas yg g KIIL tue....aduyai....da la bnde tue penting....!! DAmn...nk tgu aku naek KIIL ntah bler ntah....huh....

Diet....lunch aku kebulur duk.....aku pun g ar makan bersamer2 SYED....driver kt tmpt aku tue....jeng3......agak2 die jelez x??? huh poyo la ko ain.....padahal ader teha n pae....sahabat di opis aku....ngn dirg jew aku mgadu....xmacam die...abes sume org mcm tau pasal au n die kn....mcmane Myda ley tau wak....aduyai.....nk cover bengang sy dok golak je la......erm,patah balik pada tajuk....aku mkn mihun soto.....ape2 yg aku mkn mesti mihun ok....so kalo ader org nk blanjer sy mkn plz order kn sy mihun msak ikut suke k!!!ngeh ngeh ngeh......tp pada jam 4 ptg aku ader discussion ngn kontraktor En Hassan..( pelik aku ngn En HAssan,sb die tau aku kwn ngn sape dlm opis tue!! dasyat2!!)....tber2....krok2...krok2...hahah...perot aku berbunyi taw....so kne ar cover line...malu dok..... dlm bilik aku tue nsib baek ader jajan..aku pun ape lg beb....nguyah je ar mulut nie....huhu...bler tang hujung2 kol5....ader keje last minit....argggggggggggg...aku xsuke ar keje2 last minit nie....xsuke! xsuke! xsuke!!!!!!! nyampah beb.....lari sane lari sini....aku bukan ape...riso bler bos2 da blk...aku nk minx sign sape...???/ pas2 org yg tgu aku plak pun nk blk gak....die ngah tgu jgk...aduyai...akhryer kol6 bru keje settle....erm......penat sey....dgn lapar yer....so blk kene amik adik aku pulak.....sempat gak aku jumpe si Fahril (kurus n tunjang)...hahahahahhaha....die bayer adik aku jew tp mature coz da lamer berkerje....w/p xder kelulusan tp die sgt menghormati aku...aku respect kt die beb....die jgk tmpt aku wat lawak bodo n kaco die...aku suke wat die tersipu2!!!!! kakakakakkakakaka....lalalallallalall...ril2....sampai jew kt uma..aku pew lg...tros bukak koset aku!! huh...si die xsuke aku pakai koset coz die kate mcm peluk kayu!!! ader kew patot die samekn aku ngn kayu!! damn la ........aku sarung tshirt tros ke dapor nk makan.....tber2 adik aku ckp 'kalo yer pun lapar xkn smpai pakai bju terbalik' hahahahhahahahha...mama aku golak....hukhukhuk....tp aku cume mkn lauk jew...xtegode pun ngn lauk arini.....kuatkn iman Ain!!..... 

Yeay....untu kari per tame...kire aku berjayer jauhkan diri dari nasi ar.....hheheheh....esok maw g joging lak ngn Pae....wat sekian lamer...hahahahha....nanti kan!!! jeng3....

0 comments: